Μάιος 2015 αρχείο

ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ. Η χρονιά 2014–2015 έφτασε αισίως στο τέλος της. Μια ταραχώδη χρονιά, με τράπεζες θεμάτων, αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας, αξιολόγηση εκπαιδευτικών, επικείμενες απολύσεις, και τέλος η λύτρωση, με την έλευση μιας νέας ελπιδοφόρας κυβέρνησης. Φτάνοντας λοιπόν στο τέλος αυτής χρονιάς, θα πρέπει ν’αρχίσουμε να προετοιμαζόμαστε για την επόμενη. Το …

Συνέχεια ανάγνωσης