Ένα πολιτικό σχόλιο για την συμφωνία των Πρεσπών

Πάνος Σαρακηνός

Τώρα που η σκόνη της δημαγωγίας τελείωσε, και οι προύχοντες κυβερνούν σε μια πολύ ταραγμένη περιοχή της Μεσογείου για να δούμε την συνθήκη των Πρεσπών με την πραγματική της διάσταση ! 

Αυτή τη στιγμή βλέπουμε μια Τουρκία πολύ επιθετική που απλώνεται παρά πολύ επικίνδυνα, προσπαθώντας να αποκτήσει μια ΑΟΖ που ποτέ δεν της άνηκε ! Απλώνει τα χέρια της προς την ταραγμένη  Λιβύη για να την κάνει σύμμαχο και συμμέτοχο σε κομμάτι της Μεσογείου που δεν έχει καμμία σχέση, αρνείται την ύπαρξη ελληνικής ΑΟΖ στο νησί μας Καστελλόριζο και κάνει συνεχείς παραβιάσεις στο Αιγαίο με πολύ προκλητικό τρόπο,  ώστε να προκαλέσει θερμό επεισόδιο ! Το θράσος της μάλιστα φθάνει μέχρι και την νήσο  Γαύδο που είναι ακριβώς δίπλα στη Κρήτη και χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά  από το άθλιο απομεινάρι της Οθωμανικής αυτοκρατορίας δηλαδή την Τουρκία ! 

Τώρα τι σχέση έχουν όλα αυτά με την συμφωνία των Πρεσπών ; 

Μα διακαής πόθος της Τουρκίας ήταν να μην κυρωθεί η συμφωνία αυτή και να βάλει χέρι και στη Βόρεια Μακεδονία, όπου αντί να επιτηρεί τον εναέριο χώρο η Ελληνική αεροπορία, που αυτό έγινε άμεσα μετά την κύρωση της συμφωνίας των Πρεσπών, να επιτηρεί τον εναέριο χώρο της η Τουρκία, παίρνοντας με το μέρος της την σημερινή Βόρεια Μακεδονία που μάλιστα θα είχε και το όνομα Μακεδονία χωρίς κανένα σύνθετο μαζί με αυτό και χωρίς την παράγραφο 7 της συμφωνίας που παραδέχεται την ελληνικότητα της αρχαίας Μακεδονίας ! 

Δηλαδή από βόρεια θα είχαμε συνεχείς παραβιάσεις εναέριου χώρου από τουρκικά Drone και δεν θα μας έφθασε η επιθετικότητα της Τουρκίας από Ανατολής, θα την είχαμε και από βορρά !! 

Δηλαδή η σημερινή σύμμαχος ευρωπαϊκή βόρεια Μακεδονία , θα έπεφτε στην επιρροή της Τουρκίας με το όνομα Μακεδονία και διεκδικώντας και την Θεσσαλονίκη ακόμη  με τις πλάτες φυσικά  των αχόρταγων ορέξεων του Ερντογάν ! 

Βέβαια εσύ που φόρεσες την Μακεδονική χλαμύδα στις διαδηλώσεις, εσύ που πηγές για μπανάκι στις 8 Ιουλίου και δεν πήγες να ψηφίσεις και εσύ που καταψήφισες τον Τσίπρα με τα παραμύθια που σου έλεγαν περί προδοσίας του, δεν σε κατηγορώ γιατί σε ξεγέλασαν και δυστυχώς δεν ήξερες σε τι επικίνδυνα μονοπάτια θα ερχόταν η χώρα μας αν ο Τσίπρας σκεπτόταν το πολιτικό κόστος και δεν προχωρούσε θαρραλέα στην υπογραφή αυτής της συμφωνίας ! 

Όμως οι πολιτικοί που σε φλόμωσαν  με τα ψέμματα περί προδοσίας της συνθήκης των Πρεσπών, ήξεραν ! Ήξεραν σε τι τεράστιους κινδύνους έμπαινε η χώρα μας από τους Τούρκους που θα έβαζαν πόδι στο βορρά και θα μας στρίμωχναν  πολύ άσχημα στρατηγικά ! 

Και όμως προκειμένου να πάρουν την εξουσία κάποιοι και άλλοι να απολαμβάνουν τις χρηματικές  χορηγίες της βουλής δεν δίστασαν να πουν ψέμματα για αυτή τη συμφωνία ! 

Αυτό εγώ σαν Έλληνας πολίτης δεν θα τους το συγχωρήσω ποτέ , γιατί βάζουν το προσωπικό τους συμφέρον πάνω από το εθνικό !  

Ο Τσίπρας έφυγε από την εξουσία έχοντας επιτελέσει μια συμφωνία που οι ερχόμενοι ιστορικοί  θα την θεωρούν κορυφαία !

 Ας είναι ! Οι Έλληνες πολίτες ξέρουν να τιμωρούν τους γνήσιους ηγέτες τους στις κρίσιμες φάσεις της Ιστορίας μας !

Μέθοδος ιδιωτικοποίησης των ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.

Οι βάσεις στις πανελλαδικές ! 

Θα σας διηγηθώ μια ιστορία που είναι πέρα για πέρα αληθινή !

Μια χρόνια είχα μια εκπληκτική τάξη μαθητών, στη θετική τότε κατεύθυνση ! 

Μια μέρα ισχυρίστηκαν οι μαθητές μου αυτοί, οτι τώρα που τελειώσαμε κύριε την ύλη των εξετάσεων , ότι άσκηση και να μας βάλετε στα μαθηματικά, στην ύλη που έχουμε κάνει, θα την λύσουμε ! 

Παιδιά τους είπα μη το λέτε αυτό γιατί αν θέλω, μπορώ να σας βάλω τόσο δύσκολες ασκήσεις, που να μην γράψει κανείς σας καλά !!! 

Θελουμε να το δοκιμάσουμε κύριε,  μου είπαν οι μαθητές μου ! 

Εντάξει λοιπόν το Σάββατο αυτό, ελάτε στο σχολείο 4-7 να γράψουμε ένα τέτοιο διαγώνισμα! Πράγματι λοιπόν ήρθαν όλοι οι καλοί μαθητές και στρώθηκαν στο γράψιμο ! Στις 2 με 2 1/2 ώρες έφυγαν με σκυφτό το κεφάλι και απογοητευμένοι ! 

Την Δευτέρα λοιπόν τους είπα . Παιδιά ανάλογα με την δυσκολία των θεμάτων διαμορφώνονται και οι βαθμολογίες των Πανελλαδικών! Ένας καλός μαθητής μπορεί να γράψει από 30 έως 100 ανάλογα από το τι θέματα θα εξάγει η επιτροπή των Πανελλαδικών εξετάσεων ! 

Με αυτή την ιστορία θέλω να σας δείξω, πως η ηγεσία του υπουργείου παιδείας, μπορεί να σφαγιάσει στην κυριολεξία τα δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα ! Τι κάνει λοιπόν. Βάζει βάση το 10, ως απαραίτητη προϋπόθεση για την εισαγωγή στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα . Στην συνέχεια, στις πανελλαδικές εξετάσεις συγκροτεί  εξεταστικές ομάδες, που βάζουν εκπληκτικά δύσκολα θέματα ! Ένας πολύ μεγάλος αριθμός  μαθητών γράφει κάτω από την βάση, με αποτέλεσμα να μείνουν τουλάχιστον το 50% των θέσεων κενές! Στη συνέχεια καταργεί εκείνα τα τμήματα που δεν έχουν συμπληρωθεί από νέους φοιτητές ! Όλοι τώρα που δεν έχουν εισαχθεί σε δημόσια πανεπιστήμια μαντέψτε που θα προσφύγουν! Μα φυσικά στα ιδιωτικά πανεπιστήμια που θα σκάσουν μύτη άμεσα !!! Έτσι λοιπόν ιδιωτικοποιούμε άμεσα την ανώτατη εκπαίδευση !!! 

Πρέπει λοιπόν να συνεχίσουμε με το ίδιο σύστημα που υπάρχει τώρα ; Η απάντηση είναι όχι ! Πρέπει να αλλάξουν πολλά πράγματα στην εκπαίδευση των νέων μας, όχι όμως με το να ενισχύσουμε περαιτέρω την αιματηρή αφαίμαξης των γονιών τους! Το θέμα όμως αυτό αποτελεί μια πολύ μεγάλη συζήτηση, που πρέπει να ανοιχθεί στη χώρα μας,από σοβαρούς φυσικά ανθρώπους της εκπαίδευσης ! 

ΝΑΙ ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ

ΝΑΙ ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ

ΝΑΙ ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ
Ναι έχουμε την φιλοδοξία να πάρουμε στα χέρια μας το δήμο Ηρακλείου ! 
Η φιλοδοξία μας όμως αυτή, δεν έχει κανένα άλλο προσωπικό όφελος, παρά μόνο να βοηθήσουμε τους συμπολίτες μας, στο να δουν ένα διαφορετικό δήμο από αυτό που τους έχουν δώσει μέχρι τώρα ! 
Ένα δήμο σύγχρονο,αξιόπιστο που να προσφέρει σε όλους τους δημότες σύγχρονες υπηρεσίες ! Ηλεκτρονικές υπηρεσίες , ανακύκλωση, καθαριότητα, περιβάλλον φιλικό στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού μας ! 
Δεν θα ξεχάσω ποτέ τι έχουν τραβήξει οι πολίτες αυτού του προάστειου, από το 1960, που προχωρούσαμε σε κάποια σημεία με γαλότσες στους λασπωμένους δρόμους των εγκατελειμένων περιοχών του Ηρακλείου,μέχρι τώρα που οι ευπαθείς ομάδες, έχουν εχθρικές συνθήκες κίνησης τους, στους δρόμους μας . 
Ναι ζητάμε την ψήφο σου,γιατί νιώθουμε ότι έχουμε ένα διαφορετικό όραμα, από αυτό που σου έχουν δώσει μέχρι σήμερα. Και να είσαι βεβαιος ότι δεν θα σε διαψεύσουμε . 
Εμείς δεν θα σε κεράσουμε καφέ , δεν θα σου χτυπήσουμε την πλάτη,ούτε θα σου ζητήσουμε την ψήφο μας για την φιλία μας , αλλά γιατί το σύγχρονο Ηράκλειο που θελουμε να έχεις,θα είναι το ίδιο καλό και για μας τους ίδιους ! 
Σε περιμένουμε λοιπόν την Κυριακή, να μας δώσεις εσύ την δύναμη που θα χρειασθούμε, για να αλλάξουμε το υπέροχο προάστειο μας ! Το προάστειο που πραγματικά το λάτρεψα σπο το 1959 που βρίσκομαι εδώ . Το Προάστειο που εδίδαξα μαθηματικά και όχι μόνο, σε πολλά παιδιά του !
Καλή αντάμωση λοιπόν την Κυριακή στις κάλπες.

Πως πρέπει να αντιμετωπίζει την αντιγραφή του γιου του στο σχολείο, ένας Πρωθυπουργός

 

Σε όλους μας είναι γνωστό, το θέμα της αντιγραφής του γιου ενός Πρωθυπουργού σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο και πόσο άδικα τιμωρήθηκε η καθηγήτρια του. Απόλυση και μάλιστα με εντελώς παράνομο τρόπο.
Αν όμως δεν είμαστε σε αυτή τη Χώρα, δηλαδή στη Κολομβία της Ευρώπης, όπως αναφέρω σε άλλο μου άρθρο, τι θα γινόταν από ένα κανονικό αστό πρωθυπουργό ;
Απλά θα καλούσε την εκπαιδευτικό στο Πρωθυπουργικό Μέγαρο, για να της δώσει συγχαρητήρια, για την άψογη στάση της, δηλαδή που δεν δίστασε να μονογράψει την κόλλα του γιου του , παρόλο που ήξερε το αξίωμα του πατέρα του και θα της τόνιζε ότι η πατρίδα μας, θέλει τέτοιους εκπαιδευτικούς να την στελεχώνουν. Επίσης θα την ευχαριστούσε για το μάθημα που έδωσε στον γιο του, δηλαδή ότι στο τόπο μας, όλοι οι πολίτες είναι ίσοι και αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο.
Αυτή η ενέργεια του πρωθυπουργού θα ήταν μάθημα , για το ίδιο το παιδί του, αλλά και για τον λαό του !
Δυστυχώς όμως ο λαός μας, δεν θέλει να ψηφίζει τέτοιους πρωθυπουργούς, αλλά ανόητους ανθρώπους που καβαλάνε το καλάμι της εξουσίας για τα καλά. Ήδη ετοιμάζεται, ένας ακόμη τέτοιος πρωθυπουργός !
Καϋμένη συναδελφισσα,  γεννήθηκες σε λάθος τόπο. Καλό παράδεισο!

Η ΚΟΛΟΜΒΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ! Ο ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΣ ΛΙΘΟ ΒΑΛΛΕΤΩ

Ο ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΣ ΛΙΘΟ ΒΑΛΛΕΤΩ

Για να δούμε εκτός από τον Τσίπρα που φταίει για την τραγωδία κατά το 99,9% για να δούμε και το 0,1% ποιος έχει ευθύνες 

  1. Όλοι οι επίορκοι πολεοδόμοι που τα τσέπωναν κανονικά και βγάζανε το σκασμό για τα παράνομα κτίσματα 
  2. Όλοι οι υπόλοιποι εμπλεκόμενοι δημόσιοι υπάλληλοι που ήθελαν την εύνοια των πολιτικών προϊσταμένων τους που τους διόρισαν  και σφύριζαν αδιάφορα 
  3. Όλοι οι δήμαρχοι που έβλεπαν την πολεοδομική  αναρχία και το κάνανε τουμπεκί για να ξανά εκλεγούν 
  4. Όλοι όσοι με το έτσι θέλω άρπαζαν κομμάτια από το δρόμο για να το προσαρτήσουν στα 2 στρέμματα του οικοπέδου τους και να κοκορεύονται τι μεγάλο οικόπεδο έχουν και δεν τους καιγόταν καρφί αν από το δρόμο περνούσε μόνο φιατάκι των 500 και ούτε κατά διάνοια να μπορεί να περάσει πυροσβεστικό όχημα ! 
  5. Όλοι αυτοί που χτίζανε μάντρες για να μην μπορούν οι υπόλοιποι λεπροί να κάνουν μπάνιο με τους εκλεκτούς του τόπου και πήραν στο λαιμό τους δεκάδες ανθρώπους ! 
  6. Όλοι αυτοί που καβατζάρουν τις ΛΕΑ για να κινηθούν γρήγορα και αδιαφορούν για το που θα κινηθούν τα ασθενοφόρα και τα πυροσβεστικά οχήματα
  7. Θέλετε και άλλα ; Έχετε δει άλλο κράτος της Ε. Ε. να έχει ο λαός της τέτοια παιδεία ; Έχετε δει άλλο κράτος της Ε. Ε να δείχνει τέτοια ανοχή σε αυτές τις χιλιάδες καθημερινές παραβάσεις και να μην ξεσηκώνονται οι πολίτες με παραστάσεις διαδηλώσεις και άλλες δημοκρατικές διαδικασίες ; 
  8. Για αυτό ακριβώς ανακηρύσσεται η Ελλάδα, κατά την ταπεινή μου γνώμη ως η πρωταθλήτρια της Ευρώπης στην παρανομία δηλαδή η ΚΟΛΟΜΒΙΑ της Ευρώπης !
  9. Άντε βρε τώρα πάρτε όλοι από μια πέτρα και « ο πρώτος αναμάρτητος λίθο βαλλέτω στο Τσίπρα !

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΑΜΟΙΒΑΔΑΣ

Η αμοιβάδα είναι ένας μονοκύτταρος οργανισμός που αν μπορούσε να κάνει σκέψη θα έκανε μόνο μία. 

Κάπως έτσι πρέπει να σκέπτεται το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης αποφασίζοντας από 1 Ιανουαρίου 2019 να μειώσει κατά 18 έως 25% τις συντάξεις.

Δε σκέφτηκε όμως τι επιπτώσεις θα υπάρχουν στα ταμεία και το κυριώτερο στην αγορά εργασίας.

Για να είμαι λοιπόν πιο ακριβής έχουμε τα παρακάτω

  1. Μείωση 260 εκατομμυρίων € εις βάρος των ασφαλιστικών ταμείων από τον φόρο αλληλεγγύης.
  2. Μεγάλο σοκ στην αγορά δεδομένου ότι οι συνταξιούχοι δεν αποταμιεύουν, αλλά μόνο καταναλώνουν. Φανταστείτε τι πτώση θα έχει η αγορά τα Χριστούγεννα, διότι οι σύνταξεις του Γενάρη πληρώνονται τις παραμονές των Χριστουγέννων και ως μειωμένες, θα επιφέρουν, μεγάλη μείωση στην αγοραστική κίνηση των χριστούγεννων. Το αποτέλεσμα θα είναι κλείσιμο μαγαζιών , βιοτεχνειών και φυσικά νέα ανεργία, νέα μείωση των ασφαλιστικών εισφορών και επομένως και καινούργιες μειώσεις στις συντάξεις.
  3. Δεν ξέρω αν τα κέρδη από την μείωση των συντάξεων, που είναι αρκετά δισεκατομμύρια αν θα διατεθούν σε δημόσιες επενδύσεις ή θα οδεύσουν προς εξόφληση των εξωτερικών δανείων. Επειδή τα τελευταία χρόνια δεν έχουμε δημόσιες επενδύσεις, υποθέτω ότι θα φύγουν για εξόφληση των δανείων, που όμως λόγω της νέας ύφεσης το χρέος θα πάρει την ανιούσα οδό κι έτσι ουσιαστικά θα έχουμε κάνει μια τρύπα στο νερό.
  4. Εύχομαι λοιπόν στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης να διχοτομήσει την σκέψη της σε περισσότερα κύτταρα και να μπορέσει να προσεγγίσει  το παραπάνω σκεπτικό, ώστε να μην βρεθεί, μετά από δυο τρία χρόνια σε ένα νέο αδιέξοδο και αναφωνήσει πάλι MEA CULPA .

ΠΑΝΟΣ ΣΑΡΑΚΗΝΟΣ

ΝΕΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

manager2

ΝΕΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Έφθασε λοιπόν και ο μήνας που μπορούν να κάνουν αίτηση συνταξιοδότησης και οι εκπαιδευτικοί . Γιατί ως γνωστόν αίτηση συνταξιοδότησης μπορούν να κάνουν οι εκπαιδευτικοί μόνο το διάστημα 20 έως 30 Απριλίου και να αποχωρίσουν την 30η Ιουνίου που λήγει το σχολικό έτος!!
Και γιατί αυτό ?
Διότι δεν πρέπει να αφήνουν στην μέση την σχολική χρονιά , δηλαδή τα παιδιά και είναι πολύ πολύ σωστό . Όμως θα μπορούσαν να φύγουν και τους καλοκαιρινούς μήνες και το Σεπτέμβρη, στην θέση του αποχωρήσαντος εκπαιδευτικού, να τοποθετηθεί αναπληρωτής. Επίσης θα μπορούσαν να κάνουν αίτηση οποιαδήποτε ημερομηνία του έτους θέλουν και να φύγουν στο τέλος της σχολικής χρονιάς, με τον νόμο όμως που ισχύει την ημέρα της αίτησης
Και γιατί το λέω αυτό ?
Γιατί τον Δεκέμβρη που ανακοινώθηκε το έκτρωμα νομοσχέδιο Κατρούγκαλου, όσοι δημόσιοι υπάλληλοι είχαν το δικαίωμα συνταξιοδότησης,έφυγαν άμεσα και θεωρούνται παλιοί συνταξιούχοι, ενώ οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούσαν να συνταξιοδοτηθούν και επομένως θα θεωρηθούν νέοι συνταξιούχοι, πράγμα που σημαίνει σύνταξη τουλάχιστον 35% μικρότερη !!!
Παράδοξο , αντισυνταγματικό λόγω παραβίασης της ισονομίας των πολιτών ?
Αλήθεια ποιός νοιάζεται για την παραβίαση των συνταγματικών δικαιωμάτων μας ?
Μόνο τα συνταγματικά δικαιώματα του Ρουπακιά μην παραβιάσουμε και πληρώνουμε 90000 ευρώ το μήνα,για την φύλαξη του στο σπίτι του, από 45 αστυνομικούς !
Ας έρθουμε τώρα να δούμε τι έχουν να αντιμετωπίσουν οι νέοι συνταξιούχοι εκπαιδευτικοί !
Ας υποθέσουμε ότι εκπαιδευτικός κάνει αίτηση συνταξιοδότησης στις 20 Απριλίου . Τότε αυτός ο υποψήφιος συνταξιούχος δεν γνωρίζει τι σύνταξη θα πάρει την 1η Ιουλίου που θα αποχωρήσει γιατί το νομοσχέδιο Κατρούγκλου μαγειρεύεται στα δωμάτια του Χίλτον και δεν ξέρουμε ποιές είναι οι Βουλές των αρχόντων που μας καταδυναστεύουν.
Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι 22 Μαΐου ψηφίζετε το νομοσχέδιου αυτό και ας υποθέσουμε ότι αυτήν την σύνταξη που προσφέρουν οι δανειστές, είναι αντίδωρο και δεν φτάνει ούτε για να πληρώσεις όλους τους φόρους σου . Τότε ο εκπαιδευτικός δεν μπορεί να αποσύρει την αίτηση και να σφίξει τα δόντια του και να συνεχίσει να δουλεύει, γιατί έχει περάσει ένας μήνας απο τις 20 Απριλίου που την έκανε . Δηλαδή αυτή την στιγμή σου λένε κάνε τώρα την αίτηση αλλά σου κρατάμε μυστικό το ποσό της σύνταξης που θα πάρεις !!!
Και αν δεν την κάνεις περιμένοντας να δεις το νόμο, τότε θα πας του χρόνου τον Απρίλη του 2017 να κάνεις αίτηση συνταξιοδότησης !!! Και μέχρι τότε μπορεί να ξαναλλάξει ο νόμος όσον αφορά τα όρια ηλικίας προς τα πάνω και τα ποσά σύνταξης προς τα κάτω !!

Έλεος σε ποιά άλλη χώρα γίνεται αυτό !!!

Πόσο κάτω θα ρήξουμε την κοινή λογική ?

Η λύση ειναι, η άμεση απόσυρση του νόμου Κατρούγκαλου , συνταξιούχοι μιας ταχύτητας και όχι ανόητα, παλιοί και νέοι συνταξιούχοι,όπως έχω επισημάνει σε άλλο άρθρο μου !!
Αν δεν αποσυρθεί τότε θα μας βρείτε όλους σε αγώνες στους δρόμους και τα δικαστήρια .
Ισοτιμία όλων των πολιτών απέναντι στους νόμους που ορίζει το σύνταγμα μας και επαναφορά των συζητήσεων για τους νόμους, από τα δωμάτια του Χίλτον, στο ναό της δημοκρατίας που είναι η Βουλή όλων των Ελλήνων !!
Με άλλα λόγια λαϊκή κυριαρχία !
ΖΗΤΑΩ ΠΟΛΛΑ ?
ΠΑΝΟΣ ΣΑΡΑΚΗΝΟΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

ΠΑΝΟΣ ΣΑΡΑΚΗΝΟΣ ¨ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΝΤΟΣ ΘΑΝΑΤΟΥ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ¨

983c07a04df75e173193eb8ddbc9041b

Δύο εβδομάδες είμαστε περίπου πριν από τις εκλογές . Εκλογές που δεν έχουν ξαναγίνει σε όλη την υφήλιο!
Γίνονται κάτω απο ένα πρωτοφανή ανελεύθερο τρόπο που τυπικά  μόνο είναι ελεύθερες και δημοκρατικές. Οι πολίτες κινούνται αδιάφορα προς αυτές και ασχολούνται μόνο για να προετοιμαστούν, για το πολύ δύσκολο οικονομικό χειμώνα που τους περιμένει. Ένας χειμώνας που οι οικονομικοί μετεωρολόγοι, προβλέπουν καταιγίδες από φόρους, μειώσεις όλων των αποδοχών των πολιτών και καμμία μαθηματική εξίσωση δεν μπορεί να λύσει, το δύσκολο οικονομικό πρόβλημα της πατρίδας μας.
Για να δούμε όμως ένα ένα τις πρωτοτυπίες αυτών των εκλογών .
1) σε όλες τις χώρες του κόσμου γίνονται εκλογές, με κόμματα που έχει το καθένα το πρόγραμμα του . Στην συνέχεια αφού εκλεγεί η κυβέρνηση που επιθυμεί ο λαός, συνέρχεται η Βουλή και εγκρίνει τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης .
ΕΔΩ στην πατρίδα μας, ξέρουμε τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, χωρίς να ξέρουμε ποια θα είναι η κυβέρνηση μας .
Οι προγραμματικές δηλώσεις έχουν ονοματεπώνυμο. ΜΝΗΜΟΝΙΟ !!!
Όποια κυβέρνηση και αν εκλεγεί , μόνη της ή πολυκομματική, θα εφαρμόσει το πρόγραμμα των Βρυξελλών , δηλαδή ουσιαστικά τις προγραμματικές δηλώσεις Μέρκελ Σόϊμπλε !
Λέω κάποια ανακρίβεια ?
2) Οι εκλογές γίνονται 8 μήνες μετά τις εκλογές του Ιανουαρίου και 2 μήνες μετά από ένα δημοψήφισμα, που ακόμη δεν έχει ερμηνευθεί από το μεγαλύτερο κομμάτι της πολιτικής μας ζωής , για το τι σήμαινε το ΟΧΙ του περήφανου Ελληνικού μας λαού . Η Βουλή διαλύθηκε άμεσα, χωρίς να γίνουν όλες εκείνες οι διερευνητικές ενέργειες, που θα μπορούσαν πιθανά να δημιουργήσουν ένα κυβερνητικό σχηματισμό και να αποφύγουμε τις τόσο πρόωρες εκλογές . Την άποψη αυτή την εξέφρασε δημόσια πολλές φορές η πρόεδρος της Βουλής μας, Ζωή Κωνσταντοπούλου .
Λέω κάποια ανακρίβεια ?
3) τα ξημερώματα της 14ης Αυγούστου μετά από μια ολονύκτια συνεδρίαση, που παρακολουθούσε άγρυπνα ο Ελληνικός λαός και κοιμώμενοι κάποιοι απο τους εθνοπατέρες μας, ψηφίστηκε ένα άθλιο 3ο μνημόνιο , μνημόνιο καθαρά υφεσιακό και αυτό δεν ειναι άποψη δική μου, αλλά άποψη που διατυπώνουν και οι 222 βουλευτές που το υποστήριξαν !!!
Λέω κάποια ανακρίβεια ?
4) Ενώ με την ψήφιση του μνημονίου δημιουργούνται καινούργιες πολιτικές δυνάμεις , αντίθετες με τις υφεσιακές πολιτικές των Βρυξελλών, κηρύσσονται εκλογές , μέσα σε 20 μέρες, χωρίς να δίνετε ο απαραίτητος χρόνος σε εκείνες τις πολιτικές δυνάμεις που ειναι αντίθετες σε αυτές τις πολιτικές , να οργανωθούν και να ενημερώσουν τον λαό μας , για τις επικίνδυνες αυτές πολιτικές . Αυτή και μόνο η ενέργεια ενέχει δόλο, για την μη έγκυρη ενημέρωση του Ελληνικού λαού !!
Λέω κάποια ανακρίβεια ?
5) Ειναι οι μόνες εκλογές που οι Βρυξέλλες δεν ανησυχούν και δεν τους ενδιαφέρει ποιό θα είναι το πρώτο κόμμα . Θέλουν να φτιάξουν κυβέρνηση με κορμό την ΝΔ ή τον ΣΥΡΙΖΑ ανάλογα ποιό κόμμα θα είναι πρώτο . Εκείνο που τους ενδιαφέρει είναι οι κομπάρσοι , δηλαδή ποιό η ποιά απο τα κόμματα, ΠΟΤΑΜΙ, ΑΝΕΛ, ΠΑΣΟΚ , θα συνεργαστούν με το πρώτο κόμμα και θα κάνουν κυβέρνηση . Σε καμμία περίπτωση δεν τους συμφέρει να συνεργαστεί ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ διότι ειναι πιθανό τότε να έρθει τρίτο κόμμα η ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ και δεν θέλουν αυτό το κόμμα, ούτε στην θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης και επιπλέον χάνουν τον αναπληρωματικό από τον πάγκο τους.
Λέω κάποια ανακρίβεια ?
Όλα αυτά νομίζω οτι δείχνουν καθαρά πως έχουμε χάσει την Εθνική μας ανεξαρτησία , πως παραβιάζεται το Σύνταγμα μας και οι διεθνείς κανόνες . Αυτά είναι αρκετά για να κυρίξουν το χρέος επαχθές, μη βιώσιμο και να διαγραφεί κάτω απο τους διεθνείς κανόνες περί επαχθούς χρέους !!
Σωστά η πρόεδρος της Βουλής συνέταξε επιτροπή της Βουλής για το επαχθές του χρέους και γιαυτό εισέπραξε τόσες καλοσχεδιασμένες επιθέσεις εναντίον της , από καλοπληρωμένα ΜΜΕ .
Ως επίλογο, θα ήθελα να αναφέρω ποιές είναι οι διαφορές των δύο μονομάχων όσο αφορά την εφαρμογή του 3ου μνημονίου .
Ο ΣΥΡΙΖΑ υπόσχεται ότι δεν θα κάνει επιπλέον περικοπές στο δημόσιο τομέα και θα πληρώνεις φόρους πρωί, μεσημέρι και βράδυ ενώ η ΝΔ θα κάνει και άλλες περικοπές στο δημόσιο τομέα ,οπότε θα πηγαίνεις στο νοσοκομείο και θα κάνεις εξετάσεις όταν πλέον θα έχεις αποδημήσει εις κύριον , το δε παιδί σου θα κάνει μάθημα σε τάξη με 60 μαθητές, από ένα εξαθλιωμένο δάσκαλο, και θα γλυτώσεις τους βραδινούς φόρους.
Η θέση μας σαν λαός είναι πολύ δύσκολη . Και στις 5 Ιουλίου όμως βρεθήκαμε σε δύσκολη θέση και πραγματικά οι Βρυξέλλες τρόμαξαν με την περήφανη στάση μας , με το περήφανο ΟΧΙ που τους στείλαμε. Τώρα αλλάζουν τακτική . Εμείς όμως δεν πρέπει να το βάλουμε κάτω . Πρέπει ως λαός να βάλουμε πάλι το σωστό πολιτικό μας κριτήριο και να ψηφίσουμε χωρίς φόβο και χωρίς πάθος αυτό που είναι καλό για την πατρίδα μας !

 

ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Η χρονιά 2014–2015 έφτασε αισίως στο τέλος της. Μια ταραχώδη χρονιά, με τράπεζες θεμάτων, αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας, αξιολόγηση εκπαιδευτικών, επικείμενες απολύσεις, και τέλος η λύτρωση, με την έλευση μιας νέας ελπιδοφόρας κυβέρνησης. Φτάνοντας λοιπόν στο τέλος αυτής χρονιάς, θα πρέπει ν’αρχίσουμε να προετοιμαζόμαστε για την επόμενη. Το ερώτημα λοιπόν είναι αν μέσα στο σχολείο είναι ανεπτυγμένη η γραφειοκρατία. Δυστυχώς η γραφειοκρατία στα σχολεία, είναι χειρότερη, από κάθε άλλη δημόσια υπηρεσία και ασφαλώς χρειάζεται να κάνουμε άμεσα διαρθρωτικές αλλαγές, όσον αφορά την γραμματειακή υποστήριξη της σχολικής μονάδας. Για να δούμε λοιπόν μερικές κραυγαλέες περιπτώσεις γραφειοκρατίας μέσα στο σχολείο
1) ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΩΝ
Φανταστείτε ότι πάμε σε μία τράπεζα για να κάνουμε κατάθεση 100 €. Πλησιάζουμε τον υπάλληλο, του λέμε ότι θέλουμε να καταθέσουμε 100 € και ο υπάλληλος αρχίζει να πληκτρολογεί το ποσό στο ηλεκτρονικό υπολογιστή. Στη συνέχεια πάει σε ένα συρτάρι το ανοίγει βγάζει μια καρτέλα που λέει το όνομά σας και γράφει το ποσό της κατάθεσης των 100 ευρώ. Στη συνέχεια κλείνει το συρτάρι και ανοίγειι ένα μεγάλο βιβλίο, το μητρώο κατάθεσεων και καταγράφει στο σημείο που αναφέρεται το όνομά σας, το ποσό των 100 €. Η όλη αυτή διαδικασία ασφαλώς θα σας προκαλούσε μεγάλη έκπληξη, και ασφαλώς τεράστιες ουρές στις τράπεζες Μα το αντίστοιχο ακριβώς γίνεται στο σχολείο. Δηλαδή οι βαθμοί που αναλογούν σε κάθε μαθητή περνάνε μέσω του υπολογιστή στο myschool, δηλαδή στη βάση δεδομένων του υπουργείου παιδείας και στη συνέχεια καταγράφονται από τους καθηγητές στις ατομικές καρτέλες των μαθητών. Στη συνέχεια οι βαθμοί αυτοί περνάνε και στο μητρώο των μαθητών. Δηλαδή παρατηρούμε ότι μια εργασία εκτελείται τρεις φορές.
ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Όλοι οι βαθμοί των μαθητών, μέσω των ηλεκτρονικών υπολογιστών του σχολείου, ανεβαίνουν στο myschool, δηλαδή στη βάση δεδομένων του υπουργείου παιδείας και τίποτα άλλο. Κάθε βεβαίωση βαθμολογίας οποιουδήποτε μαθητή, θα παρέχεται από το myschool. Τα απολυτήρια λυκείου θα εκδίδονται μέσω του my school και όποτε χρειαστεί ένας πολίτης αποδεικτικό απόλυσης λυκείου θα μπορεί να το πάρει, όχι από το σχολείο που αποφοίτησε, άλλα από τα κέντρα εξυπηρέτησης πολιτών. Δηλαδή αν εχει τελειώσει λύκειο που βρίσκεται στα Ιωάννινα και θέλει να πάρει αποδεικτικό απολύσης, ενώ βρίσκεται στη Χίο, δεν χρειάζεται να πάει στο λύκειο Ιωαννίνων, αλλά θα το πάρει από το κέντρο εξυπηρέτηση πολιτών Χίου μέσω του my school .
2) ΑΠΟΥΣΙΕΣ
Ως γνωστόν οι απουσίες που μπορεί να κάνει ένας μαθητής, παραδείγματος χάριν στο λύκειο, είναι 64 δικαιολογημένες και 50 αδικαιολόγητες. Ο γονέας μπορεί να δικαιολογήσει μέχρι 10 ημέρες, οι οποίες όμως δεν μπορεί να είναι τρεις η περισσότερες συνεχόμενες ημέρες. Αν είναι πάνω από δύο συνεχόμενες ημέρες, πρέπει να τις δικαιολογήσει από γιατρό. Δηλαδή αν ένας μαθητής αρρωστήσει από γρίπη τρεις ημέρες, θα πρέπει ο γονέας να πάρει δικαιολογητικό από γιατρό. Δηλαδή δεν φτάνει η ταλαιπωρία της γρίπης, θα πρέπει ο πατέρας να ταλαιπωρηθεί και να πληρώσει γιατρό, για να πάρει δικαιολογητικό και να το φέρει στο σχολείο. Ειδικά στην τρίτη λυκείου που οι μαθητές πολλές φορές κάθονται στο σπίτι για να διαβάσουν, λόγω προετοιμασίας τους για τις πανελλαδικές εξετάσεις, οι γονείς πάνε τακτικά σε γιατρός και φέρνουν ψεύτικα δικαιολογητικά. Κι ενώ ο κόσμος το έχει τούμπανο , εμείς κρυφό καμάρι. Κάνεις δεν κάνει κάτι να αλλάξει αυτό το πολυδαίδαλο και απατηλό σύστημα.
ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Ο μαθητής μπορεί να κάνει συνολικά 114 απουσίες χωρίς καμία δικαιολόγηση . Αν υπάρξει σοβαρή πάθηση,τότε με χαρτί δημόσιου νοσοκομείου, μπορεί να κάνει κάποιες απουσίες παραπάνω, πάντα όμως με την έγκριση του συλλόγου των εκπαιδευτικών. Κάθε 30 απουσίες ο κηδεμόνας ενημερώνεται είτε με e-mail είτε με SMS στο κινητό του. Οι απουσίες μιας ημέρας, περνάνε την επόμενη στο myschool από τον υπεύθυνο καθηγητή.
3) ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Μια με δύο φορές την εβδομάδα, πρέπει να φύγουνε έγγραφα από το σχολείο και να πάνε στα γραφεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που πολλές φορές είναι αρκετά χιλιόμετρα μακριά από τα σχολεία.
ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Σκανάρισμα των εγγράφων και αποστολή τους μέσω e-mail. Τα πρωτότυπα φυλάσσονται στο σχολείο κι αν χρειαστεί μεταφέρονται και φυλάσσονται στα γραφεία της δευτεροβάθμιας διεύθυνσης , άπαξ, στο τέλος της σχολικής χρονιάς.
4) ΑΡΓΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
Είναι γεγονός ότι η σύνδεση των σχολείων μέσω internet είναι φοβερά αργό. Μοιάζει με παρασκευή καφέ σε χόβολη. Αποτέλεσμα να απογοητεύεσαι, όταν κάνεις οποιαδήποτε ιντερνετική εργασία.
ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Άμεσος εκσυγχρονισμός του internet στα σχολεία με υψηλές ταχύτητες.
5) ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΒΙΒΛΙΩΝ ΥΛΗΣ
Κάθε χρόνο σε όλα τα βιβλία ύλης και όλοι οι καθηγητές γράφουμε την ίδια πρόταση. Σήμερα την τάδε του μηνός κλείνουμε το παρόν βιβλίο ύλης Κ.Λ.Π. Και στη συνέχεια καταγράφουμε την εξεταζόμενη ύλη χωρίς να την διαβάζει κάνεις.
ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Η εξεταζόμενη ύλη γράφετε στο site του σχολείου και παραμένει σταθερά εκεί, στο δε βιβλίο ύλης δεν γράφουμε τίποτα.
Οι παραπάνω παρατηρήσεις μου είναι οι πιο κραυγαλέες, από πλευράς γραφειοκρατίας στο σχολείο. Ασφαλώς υπάρχουν και πολλά άλλα πράγματα που θα μπορούσαμε να αλλάξουμε, αλλά όλα αυτά θα μπορούσαν να αλλάξουν, με συνεργασία του υπουργείου παιδείας και της εκπαιδευτικής κοινότητας. Είναι γραφειοκρατικές διαδικασίες άχρηστες και που πολλές φορές αποσπούν τον εκπαιδευτικό από το εκπαιδευτικό του έργο. Ελπίζω ότι με τη νέα σχολική χρονιά θα εξετάσουμε όλα αυτά τα προβλήματα και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ένα σύγχρονο σχολείο.
ΠΑΝΟΣ ΣΑΡΑΚΗΝΟΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

ΣΤΟ 3ο ΓΕΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΕΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

manager2

Για να δούμε ποια είναι τα κριτήρια επιλογής των νέων διευθυντών, θα πρέπει να δώσουμε συντεταγμένες στο τι ζητάμε από ένα διευθυντή σχολικής μονάδας.

Είναι ο διευθυντής Ο διεκπεραιωτής της γραφικής εργασίας του σχολείου;
Είναι ο διευθυντής το φόβητρο των μαθητών του σχολείου;
Είναι ο διευθυντής κέρβερος του συλλόγου των διδασκόντων;
Είναι ο διευθυντής το πιόνι της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας και κάμπτει την μέση του, απέναντι σ’ αυτή;
Αν η απάντηση είναι μια από τις παραπάνω, τότε δεν χρειάζεται να αλλάξουμε τίποτε, όσον αφορά την επιλογή των διευθυντών των σχολικών μονάδων.
Αν όμως θέλουμε να δώσουμε μια νέα διάσταση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θα πρέπει να δώσουμε μια άλλη διάσταση και στο ρόλο του διευθυντή.
Θα πρέπει τότε να θεωρήσουμε, ότι ο διευθυντής είναι πολιτικό πρόσωπο, και χαράζει την πολιτική γραμμή του σχολείου του, μέσα σε μια αναμορφωμένη δημοκρατική εκπαίδευση.
Για να γίνω πιο κατανοητός θα αναφέρω ένα παράδειγμα.
Αν έχουμε δύο υποψηφίους για την επιλογή μιάς θέσης διευθυντού σε κάποιο σχολείο και ο πρώτος είχε συντηρητικές απόψεις, ενώ ο δεύτερος ήταν προοδευτικός τότε σε ερώτηση προς τους δύο υποψηφίους, που θα πήγαιναν περίπατο μια συγκεκριμένη μέρα, την τρίτη λυκείου, με αντικείμενο κάτι από την πολιτική, ο πρώτος θα έλεγε πιθανόν στη Βουλή, ενώ ο δεύτερος θα μπορούσε να πει ότι θα πάει τα παιδιά, στο μουσείο της Μακρονήσου και του Άη Στράτη που είναι στο Θησείο, που θα ήταν αδιανόητο να το πράξει ο πρώτος.
Νομίζω λοιπόν οτι έγινα κατανοητός όταν λέω ότι ο διευθυντής του σχολείου εκφράζει μία πολιτική γραμμή.
Για να δούμε όμως ποιά πρέπει να είναι τα κριτήρια, ώστε να επιλέξουμε διευθυντή σχολικής μονάδας.
Καταρχήν θα μιλήσω για τα αρνητικά κριτήρια. Δηλαδή εκείνα τα κριτήρια που θα απέτρεπαν να γίνει κάποιος διευθυντής. Αυτά είναι είναι η μη συμμετοχή του τα τελευταία πέντε χρόνια στην τοπική ΕΛΜΕ που ανήκει. Καθηγητής που δεν αγωνίζεται μέσα από το επιστημονικό συνδικαλιστικό όργανο των καθηγητών, για τη βελτίωση της παιδείας και τους όρους εργασίας των συναδέλφων του, δεν μπορεί να αγωνιστεί και στο σχολείο για τη βελτίωση του. Καθηγητές που τα τελευταία χρόνια δε συμμετείχαν σε απεργιακές κινητοποιήσεις συλλαλητήρια του κλάδου μας, δηλαδή άνθρωποι χωρίς αγωνιστική συνείδηση, δεν μπορούν να αγωνίζονται για τη βελτίωση της σχολικής μονάδας. Προηγούμενος διευθυντής η καθηγητής που ήρθε σε ρήξη με συναδέλφους του, κατά τη διάρκεια της μνημονιακής λαίλαπας, με θέματα αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας και αξιολόγησης εκπαιδευτικών με σκοπό την απόλυση τους, με καμία δύναμη δεν μπορεί να προταθεί στο σύλλογο των εκπαιδευτικών, για διευθυντής σχολικής μονάδας.
Ας έρθω όμως τώρα βάσει των ανωτέρω να δούμε πώς μπορούμε να εκλέξουμε δημοκρατικά και επιτυχημένα, διευθυντή σχολικής μονάδας.
Καταρχήν ο διευθυντής πρέπει να είναι καθηγητής ή προηγούμενος διευθυντής της υπάρχουσας σχολικής μονάδας. Οι υποψήφιοι θα κάνουν αίτηση προς το ΠΥΣΔΕ . Το ΠΥΣΔΕ θα συνεδριάζει και οι αιρετοί του κλάδου θα αποκλείουν όσους καθηγητές έχουν τα παραπάνω αρνητικά κριτήρια. Οι υπόλοιποι μοριοδοτούνται κατά 50% με διαβάθμιση, ανάλογα με την κοινωνική τους προσφορά, στο σχολείο, στον τόπο που βρίσκεται το σχολείο και φυσικά λαμβάνοντας υπόψιν τους τις απόψεις του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων και των τοπικών φορέων. Στη συνέχεια οι υποψήφιοι που έχουν απομείνει θα κρίνονται από τους συναδέλφους τους, στη σχολική μονάδα που ανήκουν, κατά το άλλο 50%.
Είμαι της άποψης ότι εκτός από τις γνώσεις πιστοποιητικό Α΄ επιπέδου στις ΤΠΕ κάθε άλλο μεταπτυχιακό ή διδακτορικό ή άλλο πτυχίο δε δίνει περισσότερες ικανότητες, για την διοίκηση σχολικής μονάδας.
ΠΑΝΟΣ ΣΑΡΑΚΗΝΟΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ 3ου ΓΕΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Δ ΕΛΜΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ